2008-05-30
Pricerunner flörtar med mediabyråerna
Pricerunner kör för närvarande en charmoffensiv mot mediabyråerna via kampanjen Mediarunner 2008. Kampanjen består av en tävling för mediabyrå anställda där de enskilda personerna kan vinna allt från fina resor till Ipod Touch och alla som deltar får gå bio. Dessutom kan de tävlande vinna ett pris till sin byrå som består av gratis banner annonsering på Pricerunner (detta kräver dock att det är minst fem tävlande från byrån. Bra sätt att få mediabyråernas anställda att prata med sina kollegor :-)) Tycker att iniativet är innovativt men kanske lite för uppenbart fjäskigt för min smak och jag tror att det är samma för många av de anställda på mediabyråerna. Vem vill gentemot sina uppdragsgivare framstå som köpt av någon publisher? Tror att de flesta kommer se igenom detta och ser det för vad det är: ett lätt sätt att få en biobiljett och chansen att vinna ett fint pris!
Etiketter:
fjäsk,
Mediabyråer,
Mediarunner,
Pricerunner,
säljtävling
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar